sobota, 28. julij 2012

JON

Ko sem sedela za računalnikom in premišljevala, kaj naj napišem v svoj spletni dnevnik, se je za moj hrbet prikradel mali, radovedni Metanček Jon in pokukal preko moje rame.
"Kaj pa počneš?" ga je zanimalo.
"O, pozdravljen Jon!"
"Kaj pa počneš?" je ponovil vprašanje.."Premišljujem o tem, kaj bi napisala v svoj spletni dnevnik."
"Hmmm .... Kaj pa, ko bi napisala, da sem od očka dobil darilo!" je vzkliknil od navdušenja.
"Darilo?"
"Napravo, ki odpira vrata v nove galaksije." 
"Kaj res?"
"Res. Lun mi je pomagal pri reševanju naloge, tako da sva odprla prehod v drugo galaksijo ..."
"Kam pa greš?" sem se obrnila in videla le še njegove pete, ki so odbrzele skozi vrata.
"Raziskovat ..." se je še zaslišal pojemajoči glas za razposajenim Jonom, nato pa se je v sobi slišalo le še tiho brnenje računalnika.


Ni komentarjev:

Objavite komentar